پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225879
هشدار سازمان سنجش/کنکوري ها بخوانند
تاریخ انتشار : 1395/05/19 16:18:16
نمایش : 1064
سازمان سنجش در اطلاعيه‌اي اعلام کرد: هيچ يک از مسؤولان، کارشناسان يا کارکنان سازمان سنجش با هيچ مؤسسه اي براي انتخاب رشته همکاري ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعيه‌اي اعلام کرد: اخيراً مشاهده شده است که برخي از افراد و مؤسسات سودجو، با توجه به نزديکي زمان برگزاري انتخاب رشته آزمون سراسري با سوء استفاده از نام و عنوان مسؤولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور يا معرفي خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در تهران، اراک، اهواز و ساير شهرهاي مختلف کشور اقدام به تبليغات گسترده و فريب داوطلبان و خانواده‌هاي آنان مي‌کنند.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پيگيري موضوع از طريق مراجع قانوني، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌هاي آنها مي‌رساند که ادعاي اين افراد و مؤسساتي که چنين ادعايي را مطرح کنند، کذب محض بوده و هيچ يک از مسؤولان، کارشناسان يا کارکنان سازمان سنجش، همکاري با هيچ مؤسسه‌اي ندارند و افراد نام برده شده در تبليغات مؤسسات ياد شده، فاقد ارتباط و همکاري با اين سازمان بوده و طرح موضوعات اين چنيني به منظور سوء استفاده از داوطلبان است.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html